חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

סאלטריה (Saltria) היא עיירה קטנה ומרהיבה בלב הרי הדולומיטים שבצפון איטליה, ומהווה חלק מהאזור הקסום של אלפה די סיוסי (Alpe di Siusi) – אחד מהאזורי הסקי המפורסמים ביותר באירופה. מקום זה, הממוקם בגובה של כ-1,700 מטרים מעל פני הים, מציע חוויית נוף שאין דומה לה – מרחבים ירוקים בקיץ ומרחבי שלג עוצרי נשימה בחורף, שמשלבים בין טבע פראי, שלווה ורוגע לבין פעילויות וספורט אתגרי לכל גיל.

טבע ונוף שאין להם תחליף

האזור שמסביב לסאלטריה ידוע במראות עוצרי נשימה הכוללים הרים מחודדים, יערות ירוקים, כרי דשא אין סופיים, ואגמים קטנים המתפזרים בנוף. בקיץ, ניתן לצאת לטיולים רגליים ולהינות מנוף מרהיב במיוחד, כאשר כל שביל מוביל למרעה פורח או לתצפית פנורמית המשקיפה על הדולומיטים האיטלקיים, רכס ההרים שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

במהלך חודשי החורף, סאלטריה הופכת ליעד פופולרי עבור גולשי סקי, עם גישה מהירה למסלולי הסקי של אלפה די סיוסי ומתחם הנופש המושלג. בזכות התנאים הטבעיים המעולים, המסלולים מתאימים גם לגולשים מתחילים וגם למנוסים יותר. סאלטריה מספקת גישה נוחה לסקי קרוס-קאנטרי, סנובורד, ופעילויות חורף נוספות.

תרבות ואירוח מקומי

מלבד הטבע, סאלטריה מציעה גם הצצה לחיי היום-יום והתרבות המקומית של הרי הדולומיטים. האזור מושפע מהתרבות הטירולית ומציע מטבח מקומי עשיר הכולל תבשילים מסורתיים, גבינות, נקניקים, מאפים ותה טירולי מקומי שיחמם אתכם בערבים הקרים. במקום ישנם מספר בתי הארחה קטנים ובתי מלון נעימים המציעים אירוח מקומי אותנטי ומלא חמימות.

מסלולי הליכה מומלצים

ההליכה בסאלטריה היא חוויה בפני עצמה. מסלולי הטיול הפופולריים כוללים את הדרך המובילה ל'בולצ'יאולו' – אזור עשיר בצמחייה ובריכות טבעיות, וההליכה לפאסו קומפאצ'יו (Passo Compaccio) הצופה על מרחבי הדולומיטים.

מומלץ גם לטייל במסלול המוביל אל הרסקייר (Raschötz), שם ניתן לראות את הנופים המרהיבים של רכסי ההרים, ולחוות את השקט והשלווה המאפיינים את האזור.

טיפים להגעה

כדי להגיע לסאלטריה, ניתן לנסוע בתחבורה ציבורית מדגשים כמו בולצאנו (Bolzano) או קסטלרוטו (Castelrotto). ישנם שירותי הסעות מאורגנים רבים בעונת החורף, והנסיעה עצמה מציעה מראות מרהיבים של הנופים המושלגים של הדולומיטים. מי שמגיע ברכב, יוכל להינות מחנייה מקומית נוחה ונופים יפיפיים לאורך הדרך.

למי המקום מתאים?

סאלטריה מתאימה במיוחד למשפחות, לזוגות ולמטיילים המחפשים חופשה שמשלבת טבע עם נוחות ופינוק. המקום מציע פעילות לאורך כל השנה, עם אפשרויות מגוונות גם לקיץ וגם לחורף, כך שניתן ליהנות מטיולי טבע או חוויות סקי ושעשועים בחורף.

סאלטריה היא יעד מושלם למי שמחפש חווית חופשה שקטה ומרגיעה בלב הדולומיטים, עם טבע קסום, אווירה אותנטית ופעילויות מגוונות

מלון Saltria – Your Alpine Experience הוא מלון אלפיני ייחודי הממוקם בלב הרי הדולומיטים באזור סאלטריה, ומציע חוויית אירוח המשלבת בין נוחות מודרנית לאווירה כפרית, המשקפת את תרבות ההרים האיטלקית. המלון מתבלט במיקומו האידיאלי באלפה די סיוסי (Alpe di Siusi), מה שמאפשר גישה נוחה למסלולי סקי, טיולים רגליים, ורכיבה על אופניים, וכן לתצפיות פנורמיות מרהיבות על הנוף.

מתקנים ושירותים במלון

המלון מציע מגוון רחב של שירותים כדי להבטיח לאורחיו חופשה רגועה ומפנקת. בין השירותים תוכלו למצוא:

  • ספא מפנק עם בריכה מקורה, ג'קוזי, סאונה, וחדרי טיפולים – מקום מושלם להירגע אחרי יום פעיל בטבע.
  • מסעדת גורמה המגישה מאכלים מקומיים ובינלאומיים, עם דגש על חומרי גלם איכותיים ומנות בעבודת יד.
  • חדרים עם נוף – כל חדרי המלון מעוצבים בסגנון אלפיני ומציעים נוף עוצר נשימה להרים המושלגים או למרגלות הדשא בקיץ.
  • גישה ישירה למסלולי הסקי – בחורף, המלון מציע שירותי סקי-אין וסקי-אאוט, כך שתוכלו לעלות על המסלולים ישר מהדלת.
  • מועדון ילדים ופעילויות משפחתיות – שירותים אלה מאפשרים למשפחות ליהנות מזמן איכות עם פעילויות מותאמות לילדים.

שירותים נוספים ומידע כללי

המלון מציע גם שירותי השכרת ציוד סקי, הסעות לאתרים תיירותיים קרובים, ולובי עם אווירה חמימה. הקסם של מלון Saltria – Your Alpine Experience טמון בשילוב שהוא יוצר בין יוקרה ונוחות לבין חוויית טבע אותנטית, המאפשרת למבקרים להתנתק וליהנות מהיופי העוצר נשימה של הדולומיטים.

Powered by GetYourGuide

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן