חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

Alpe di Siusi
Alpe di Siusi

טיול רגלי באזור אלפי די סיוסי שבדולומיטים מציע למטיילים מסע מרהיב בנופים עוצרי נשימה וקסם אלפיני. אחת הדרכים המרגשות לחוות את יופיו של האזור הוא דרך מסלול ההליכה בין סלטיה למונטה פנה – מסלול המשלב טבע פראי, יערות ירוקים, ומרבדי דשא רחבים לצד נופי פסגות מושלגות ומרהיבות.

המסלול: טבע מתגלה בנוף אלפיני מושלם

המסלול בין סלטיה למונטה פנה הוא מסלול מרהיב המציע את השקט והשלווה שבכפרים האלפיניים. ההתחלה בסלטיה, עיירה קטנה ומקסימה השוכנת בגובה רב ומוקפת במרבדים ירוקים ויערות. מסלטיה עולים ברגל לעבר מרחבי הדשא העצומים והטבעיים של אלפי די סיוסי. במהלך הטיול, המטיילים נחשפים לנוף עוצר נשימה של הרי הדולומיטים ופסגות הרים מרהיבות.

חוויות בטבע לכל אורך הדרך

המסלול מציע לא רק יופי נוף מדהים אלא גם מפגש עם מגוון של צמחייה ופרחים צבעוניים, ותחושת חופש ואוויר צלול. המסלול מאפשר עצירה באזורים שבהם ניתן לנוח, ליהנות מפיקניק ולצלם את הנופים המרהיבים סביב. בנוסף, ישנם אזורים בהם ניתן לצפות ביערנים מקומיים מטפלים ביער, או חיות בר אלפיניות, והתחושה היא של חיבור מוחלט לטבע.

הגעה למסלול והכנות מומלצות

הגעה למסלול בין סלטיה למונטה פנה נוחה יחסית באמצעות רכב או תחבורה ציבורית. למי שבוחר להגיע בתחבורה ציבורית, ניתן להשתמש בשירותי השאטלים המקומיים. מומלץ להצטייד בנעלי הליכה טובות, בגדים חמים ורוח, במיוחד בעונות המעבר, וכמובן מצלמה לתעד את היופי שבדרך.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן