חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

סיכום טיול של שבוע ויום בדולמיטים ובגארדה זוג+שלושה ילדים (15,12,8) . נחתנו ביום שלישי בבוקר בשדה תעופה מרקו פולו משם נסענו למסלול חמוד וקצר Parco Grotte del Caglieron שנמצא 50 דקות נסיעה מהשדה. לאחר המסלול יצאנו לנסיעה הארוכה עד לאראבה במעלה ההרים
באראבה ישנו עד יום שישי בResidence Baita Antlia אחלה מלון שבו קיבלנו 2 חדרים שבהם יש מטבח.
ביום רביעי יצאנו לlago coldai ומאחר שהרכבל לא עבד עלינו את כל הדרך (לאחר מכן גילינו שיש רכבלים שכן עובדים ) קשה מאוד אבל הנוף שווה-רצוי לעשות את המסלול עם רכבל.
ביום השני התעצלנו ליסוע עד הtre-cime ולכן עשינו מסלול צמוד לארבה (מסלול viel del pan כ 4 שעות.) שיוצא מהרכבל שבעיירה -החלטה מעולה מאחר שהנופים שם מדהימים וחסכנו לעצמנו שעה וחצי נסיעה.
ביום שישי עשינו את המרמולדה שהיה יפה וקריר ומשם נעסנו לעיירה סמוכה לקנזיי למלון מקסים בשם Garni Aritz B&B.
ביום ראשון לאחר שעשינו את פארק החבלים הצמוד נסענו לדירה הבאה באיזור גארדה Via Boi, 99 דירה ענקית עם גינה במחיר ממש זול דרך AIRBNB . הלכנו לגארדלנד בכרטיס המוזל של הערב מ 18:00 מאוד מומלץ פחות תורים ולא חם כמו ביום.
ביום האחרון היינו בפארק קניבה, בעיני בהשוואה לפארקים דומים במדינות אחרות הפארק די מאכזב אבל עדיין היה כיף.
מהעיירות בדולמיטים הסקתי שישנם מקומות לינה רבים שאינם נמצאים בבוקינג , את המלון של סופש סגרנו דרך האתר של המלון וזה חסך לנו 100 יורו בהשוואה למחיר בבוקינג אז כדאי לבחון אופציה כזו לפני שאתם סוגרים.
טיול מדהים עם נופים הכי יפים בעולם.
מצרף תמונה של המסלול "פשרה" שעשינו במקום הTRE-CIME

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן