חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אגם גארדה למשפחות 8/24, גילאים 13-18.
יצאנו לשבוע באוגוסט החם באגם, תוכנית עמוסה לעייפה תרתי משמע, מה לא עושים בשביל למצות חופשה מלאת אטרקציות לחבורה המתבגרת..
תובנות שלנו:
📆 חלוקת ימים היתה נכונה, 5 ימים בדרום ו-3 בצפון, מיקום של מקום הלינה בדרום / דרום מזרח האגם ובצפון לפי האטרקציות שתבחרו לעשות.
🥵 ימים חמים ולכן לקחנו את הכרטיס כניסה לערב בגארדלנד (18:00-23:00), הילדים מיצו לחלוטין, התורים פחות נוראיים מתחילת היום (5-25 דק׳) כך שלא ראינו צורך בכרטיס מהיר.
🏞️ פארק מים ופארק סרטים בכרטיס משולב יומי. לנו זה הספיק (אם יש עודף זמן אפשר לפצל, אני לא ממליץ), בסוף היום בפארק הסרטים היה ממש ריק, התחלנו בפארק מים עד 17:00, מנוחה והמשכנו לפארק הסרטים, הספקנו להיות בכל המתקנים בזכות התורים הקצרים.
🚤 סירת מנוע לנהיגה עצמית, אחת האטרקציות המובילות בנופש, מומלץ מאוד, לקחת לפחות לשעתיים / שלוש. נדרש רק להזמין מראש.
🍷 האיזור עמוס ביקבים מעולים, אם יש מצב להשאיר את הילדים עם מתבגרים ולהנות מהטוב הזה, גם מומלץ מאוד.
🏠 לקחנו וילה גדולה בדרום האגם, שקרובה לכלל האטרקציות והעיירות המדהימות של דרום האגם Cascina Tabachera Vineyard House – Lake Garda ל-5 הימים הראשונים ולאחר מכן עלינו צפונה.
תוכנית הטיול:
היום הראשון, היכרות עם העיירות בדרום האגם, בעיירה Peschiera del Garda, ביקור בקונדיטוריה המופלאה Pasticceria Pavòn וכניסה להתרעננות בחוף Lido Cappuccini, בפסקיירה שכרנו בחוף Lido Capuccini, בפועל אפשר בהרבה מקומות על החוף, תלוי בגודל הסירה ובזמן ההשכרה, סירה ל-5 אנשים (מינ') עלה לנו 130€ לשעתיים, שם גם סגרנו סירת מנוע לנהיגה עצמית בהמשך החופשה. ארוחת צהריים והמשך לגארדלנד לערב של מתקני שעשועים בריצה אחר המתבגרים.
היום השני נפתח בעיירה היפה Lazise, התחלנו בחוף המדהים, קצת ספורט ימי, שכרנו סאפ ובילינו את הבוקר, המשכנו לסייר בעיירה הנפלאה עם גלידה ליד הטיילת היפה. אחה״צ קצת שינוי בתוכנית לאור מז״א חורפי שקפץ לביקור, נשארנו בוילה לזמן איכות משפחתי.
יום השלישי, פארק המים Canena ופארק הסרטים.
יום הרביעי, סירת מנוע לנהיגה עצמית, אתנחתא בגלידריה המופלאה Gelateria La Romana, בזמן שהנוער שעשע את עצמו בוילה, לקחנו פסק זמן וקפצנו לבקר ביקב Le Morette (הזמנו מראש סיור וטעימות), ופעילות משלימה לנוער בקארטינג מעולה south garda karting.
יום החמישי נסיעה צפונה, עצירה בפארק החבלים Jungle Adventure, פעילות כיפית לנוער ולמבוגרים. המשך לעיירה Malcesine, חובה לבקר ולטייל בסמטאות היפות הסמוכות לאגם. סיום היום במפלי ורונה, הליכה קצרה ורטובה ובהחלט שווה.
היום השישי היה מוקדש לצפון (בואכה דולומיטים), עצירה באגם המדהים קארצה, המשך ל Latemar, עליה ברכבל לפעילות גלישה הרים Alpine Coaster Gardonè והמשך לפעילות ראפטינג חוויתית מאוד ב Avisio Rafting Val di Fiemme.
יום האחרון, נסיעה לורונה, סיור באתרים ההיסטוריים המרשימים וחזרה לארץ.

לינק לפוסט המקורי של יאיר בקבוצת המטיילים שלנו לצפון איטליה >>

=

צפון איטליה בחודש אוגוסט עם ילדים – מסלול טיול מרהיב

צפון איטליה הוא יעד מושלם למשפחות המחפשות חופשה שמשלבת טבע, תרבות, אטרקציות לילדים ונופים עוצרי נשימה. באוגוסט, האזור מתעורר לחיים עם מזג אוויר נעים ואווירה קיצית שמתאימה במיוחד לטיול משפחתי. במאמר זה, נציע לכם מסלול טיול מפורט למשפחות עם ילדים בצפון איטליה, שיספק חוויות בלתי נשכחות לכל המשפחה.

יום 1: הגעה לאגם גארדה והיכרות עם הסביבה

בוקר: פסקיירה דל גארדה

את היום הראשון מומלץ להתחיל בעיירה פסקיירה דל גארדה (Peschiera del Garda). זוהי עיירה ציורית הממוקמת בדרום האגם ומציעה שילוב של היסטוריה, טבע ואטרקציות. התחילו את היום בסיור רגלי בעיירה, בקרו במבצר פסקיירה ובנמל הציורי. אל תשכחו לעצור בקונדיטוריה מקומית לטעום מהמאפים האיטלקיים המפורסמים.

צהריים: חוף לידו קאפוּצ'יני (Lido Cappuccini)

לאחר הסיור, מומלץ לקחת את הילדים להתרעננות בחוף לידו קאפוּצ'יני (Lido Cappuccini), שנמצא במרחק קצר מהעיירה. זהו חוף יפהפה עם מים צלולים, מקום מושלם לשחייה, בניית ארמונות חול, ופיקניק על החוף.

ערב: גארדלנד

בשעות אחר הצהריים והערב, קחו את הילדים לגארדלנד (Gardaland), פארק השעשועים הגדול ביותר באיטליה. בחודשי הקיץ, הפארק פתוח עד השעות המאוחרות של הלילה, מה שמאפשר ליהנות מהאטרקציות כשהטמפרטורות יורדות מעט. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים לשעות הערב, המאפשרים גישה למתקנים עם פחות תורים.

יום 2: עיירות קסומות וחוויות מים באגם גארדה

בוקר: לאציזה (Lazise)

את היום השני התחילו בעיירה לאציזה (Lazise), הממוקמת מזרחית לפסקיירה דל גארדה. לאציזה היא עיירה מקסימה עם רחובות צרים וטיילת יפהפייה על חוף האגם. הילדים יכולים ליהנות מספורט ימי כמו השכרת סאפ (Stand Up Paddle) או אופניים ימיים.

צהריים: סירמיונה (Sirmione)

לאחר הבילוי בלאציזה, המשיכו לעיירה סירמיונה (Sirmione), השוכנת על חצי אי בדרום האגם. זהו אחד המקומות היפים ביותר באזור, עם סמטאות ציוריות, מבצר עתיק ונוף מדהים לאגם. לאחר הסיור בעיירה, שבו באחת מהמסעדות המקומיות לארוחת צהריים, ונסו את הגלידה המפורסמת של האזור.

ערב: אטרקציות מים

בשעות אחר הצהריים, מומלץ להמשיך לאחת מהאטרקציות המים הרבות שסביב האגם, כמו פארק המים Caneva World. זהו מקום מושלם לילדים ולמבוגרים כאחד, עם מגוון בריכות, מגלשות מים ואטרקציות שמתאימות לכל הגילאים.

יום 3: סירת מנוע ופעילויות נוספות סביב האגם

בוקר: נהיגה עצמית בסירת מנוע

אחת מהחוויות הבלתי נשכחות ביותר שתוכלו להעניק למשפחה היא נהיגה עצמית בסירת מנוע באגם גארדה. השכרת סירה למספר שעות מאפשרת לכם לחקור את החופים המרהיבים של האגם, לעצור במקומות יפים לשחייה, ואפילו לערוך פיקניק על המים.

צהריים: ביקור ביקב מקומי

אם הילדים מספיק בוגרים, זהו הזמן להעניק להם הצצה לעולם היין האיטלקי. בקרו באחד מהיקבים הרבים שבאזור, כמו Le Morette, ותיהנו מסיור וטעימות יין. הילדים יכולים להשתתף בסיור וללמוד על תהליך הייצור של היין, בעוד אתם נהנים מטעימות היין המקומי.

ערב: קארטינג וסיום היום

לאחר הביקור ביקב, חזרו לאזור האגם והמשיכו לפעילות קארטינג ב-South Garda Karting. מדובר באטרקציה מלהיבה לילדים ולמבוגרים, המאפשרת להתחרות זה בזה במסלול מרוצים מקצועי.

יום 4: ספארי ופארק חבלים

בוקר: ספארי בפארק Parco Natura Viva

ביום הרביעי, קחו את הילדים לספארי בפארק Parco Natura Viva. זהו פארק חיות המציע חוויית ספארי ייחודית, בה תוכלו לנסוע במכונית בין שטחים פתוחים בהם מסתובבים חיות בר. זוהי חוויה מרתקת לילדים, המאפשרת להם לראות מקרוב אריות, ג'ירפות, פילים ועוד.

צהריים: פארק חבלים Jungle Adventure

לאחר הביקור בספארי, המשיכו לפארק החבלים Jungle Adventure, שנמצא באזור הצפוני של אגם גארדה. זהו פארק אתגרי המציע מסלולים שונים בגובה, המתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד. זוהי פעילות כיפית ואנרגטית שתיתן לילדים אתגר פיזי והרבה הנאה.

ערב: חזרה לפסקיירה דל גארדה

לאחר יום מלא אקשן, חזרו לפסקיירה דל גארדה למנוחה קצרה ולארוחת ערב נינוחה באחת מהמסעדות המקומיות.

יום 5: חקר הדולומיטים

בוקר: אגם קארצה (Lago di Carezza)

היום החמישי מוקדש לחקר הדולומיטים, אחד מהאזורים ההרריים היפים ביותר באיטליה. התחילו את היום בביקור באגם קארצה, אגם טורקיזי מרהיב הממוקם בלב ההרים. תוכלו לטייל סביב האגם, לצלם תמונות מרהיבות וליהנות מהנוף עוצר הנשימה.

צהריים: רכבל ל-Latemar

לאחר הביקור באגם, המשיכו לעלייה ברכבל לLatemar, שם תוכלו להשתתף בפעילות גלישה על מסלול Alpine Coaster. מדובר במסלול גלישה מהיר ומרגש במורד ההר, שמתאים לכל המשפחה.

ערב: ראפטינג ב-Avisio

סיימו את היום בפעילות ראפטינג בנהר Avisio, שמציעה חוויית אקסטרים במים לבנים. זוהי פעילות מרגשת שמתאימה לילדים מגיל 8 ומעלה, והיא דרך נהדרת לסיים את היום עם הרבה אדרנלין.

יום 6: ורונה – סוף מושלם לטיול

בוקר: סיור בעיר ורונה

ביום האחרון, קחו את המשפחה לורונה, אחת מהערים הרומנטיות ביותר באיטליה. ורונה מציעה שפע של אטרקציות לכל המשפחה, כולל ביקור בבית של יוליה, סיור בזירת הקולוסיאום המקומית (Arena di Verona), ושיטוט ברחובות העיר העתיקה.

צהריים: ארוחת צהריים וטעימות גלידה

לאחר הסיור בעיר, שבו לארוחת צהריים באחת מהמסעדות המקומיות, ונסו את הגלידות המפורסמות של ורונה. הגלידה האיטלקית היא אחת הטעימות בעולם, והילדים ייהנו מהפינוק המתוק הזה.

ערב: חזרה הביתה

בשעות אחר הצהריים המאוחרות, החזירו את הרכב השכור והכינו את עצמכם לחזרה הביתה. החוויות והזיכרונות מהטיול בצפון איטליה ילוו אתכם זמן רב.

סיכום

צפון איטליה בחודש אוגוסט מציעה חופשה משפחתית בלתי נשכחת. עם שילוב של טבע מרהיב, אטרקציות לכל המשפחה, ואווירה איטלקית קלאסית, זהו היעד המושלם לחופשת קיץ. מסלול הטיול המוצע כאן מספק חוויה מגוונת ומלאת אקשן, שתתאים לכל בני המשפחה ותיצור זיכרונות שילוו אתכם לאורך זמן.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן