חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

Nesso lake Como

נסו, כפר קטן ומרהיב על הגדה המזרחית של אגם קומו, הוא אחד המקומות הקסומים ביותר בצפון איטליה. הכפר מציע חוויה יוצאת דופן למבקרים המחפשים להתרחק מהמולת הערים הגדולות וליהנות מהשקט והיופי של הטבע המקומי.

ייחודיותה של נסו

נסו ממוקם בין הערים קומו ובלג'יו, ומציע נופים עוצרי נשימה של האגם וההרים שמסביב. הכפר ידוע ברחובות הצרים והמתפתלים שלו, במדרגות האבן הרבות המובילות אל גדות האגם, ובבתים הציוריים הבנויים על צלע ההר. אחד מהמאפיינים הבולטים של נסו הוא הנופים הפנורמיים המרהיבים הנשקפים מכל מקום בכפר, הודות לשיפוע הטבעי של ההר.

Powered by GetYourGuide

אטרקציות מרכזיות בנסו

הגשר הרומי

גשר אבן עתיק המוביל לקטע הצר של הנחל החוצה את הכפר.

מפלי נסו

מפלים טבעיים הממוקמים במרכז הכפר, יוצרים נחל קטן הזורם אל האגם.

כנסיית סנטה מריה

כנסייה היסטורית מהמאה ה-13 עם אדריכלות מרשימה ונופים מרהיבים.

מסלולי הליכה סביב האגם

מסלולי הליכה פסטורליים לאורך גדות האגם המציעים נקודות תצפית רומנטיות.

המלצה חמה למלון דירות בעיירה נסו

כחלק מהחוויה הייחודית בנסו, המלצה חמה ניתנת למלון הדירות "Tornante". מתחם הדירות נמצא במיקום אידיאלי על צלע ההר ומציע נופים פנורמיים מרהיבים של האגם מכל דירה. המלון מציע דירות קטנות וממוזגות, חדשות או מחודשות, שמעניקות תחושת נוחות ורוגע.

הדירות ב"Tornante" מצוידות בכל מה שצריך לחופשה מושלמת: נקיות, נוחות וממוקמות כך שהנוף הנשקף מהמרפסת ומהבריכה גורם לתחושה שאתם יושבים ממש על האגם, אך עם יתרון הגובה של המדרון. חווית השהייה במלון זה מאפשרת ליהנות מהטבע הפראי של האזור ומהשלווה המוחלטת שהוא מציע.

המלצה נוספת: תשתדלו להגיע דווקא לעיירות הקטנות ולכפרים ופחות לערים הגדולות

בעת תכנון טיול לאגם קומו, מומלץ להימנע מהערים הגדולות והעמוסות. העיירות הקטנות והקסומות כמו נסו מציעות חוויה הרבה יותר אותנטית ורגועה. הטבע המרהיב, האווירה השלווה והאטרקציות המקומיות המיוחדות הופכות את נסו ליעד מושלם לחופשה בלתי נשכחת.

Nesso lake Como
Nesso lake Como

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן