חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

רקע כללי

טיול זה מתאים במיוחד לזוגות צעירים בני 23, שמחפשים לשלב בטיול שלהם גם טיולים בטבע, גם זמן לרגיעה וגם קצת שופינג ואווירה אירופאית קלאסית. בנוסף, הוא מתאים למי שאוכל כשר, מתאים גם למי שמעוניין להשכיר רכב  מה שמקל את הניידות בין היעדים השונים.

יום ראשון

נחתנו באיטליה וישנו במלון סמוך לשדה התעופה.

יום שני

התחלנו את היום במילאנו כדי לקנות מוצרים כשרים להמשך הטיול, ואז נסענו לכיוון הדולומיטים. התחנה הראשונה שלנו הייתה רפטינג ב-Ursus Adventures Rafting. מאוד נהנינו! יש כמה מסלולים לבחירה, אנחנו עשינו את הפאוור – חוויה מדהימה והתחלה מטורפת לטיול. אנחנו הגענו בדיוק למסלול האחרון שיצא בשעה 16:00, אז כדאי לקחת את זה בחשבון. במקום היה גם אגם קטן שאפשר להיכנס אליו. ממש ממליצים לא לוותר על החוויה הזו, קצת יקר אבל שווה כל שקל! ישנו בבולצאנו, היינו עייפים ולא הספקנו להסתובב בה הרבה.

יום שלישי

עשינו מסלול ב-Geisleralm. יש כמה מסלולים שמגיעים לשם ואין הרבה הכוונה, אנחנו הלכנו דרך שביל 28 וחשבנו שטעינו בדרך, אבל מסתבר שבכל מקרה המסלול לא פשוט ורובו בעלייה. הדרך והנופים היו מרהיבים, אבל היה לנו קצת קשה. במהלך המסלול יש כמה נקודות עם בתי קפה מהממים שמשקיפים על הדולומיטים. למרות הקושי זה היה שווה את זה, אבל היינו תפוסים יומיים 😅. סה"כ המסלול לקח לנו חמש שעות. משם המשכנו לאגם ברייס, כשאתה שם אתה באמת חסר מילים ולא מאמין למה שהעיניים שלך רואות. מדהים מדהים מדהים. הגענו לקראת 19:00, כך שהיה מעט אנשים וזה היה ממש כיף. ישנו שוב בבולצאנו.

Powered by GetYourGuide
יום רביעי

נסענו לאגם קארזה, שהיה יפהפה. משם המשכנו לקנאזיי, שם ראינו רכבל שנראה לנו כיף ועלינו בו. ברכבל היה בית קפה מקסים וסיור לילדים עם אלפקות, מי שמטייל עם ילדים יכול להעביר שם יום שלם בכיף. לאחר מכן ביקרנו במרחצאות QC, מקום מהמם ומושקע ברמות. מאוד אהבנו וממליצים להזמין כרטיסים מראש כדי לחסוך. ישנו במואנה, עיירה מושלמת עם טיילת מקסימה, רחובות צרים ובתים צבעוניים שמרגישים כמו באגדה.

יום חמישי

התחלנו להדרים לכיוון גארדה. נסענו לאגם מולבנו, אגם גדול ויפהפה. עצרנו בפינה קטנה וירדנו רגלית כדי להנות מהיופי שלו ולהיכנס למים. משם המשכנו לעיירה ארקו, שהיא זולה משמעותית מריבה דל גארדה ומרחק נסיעה קצר ממנה. ביקרנו גם באגם טנו, אגם מהמם עם מים לא עמוקים ולא קרים כל כך יחסית לאחרים. בערב נסענו לריבה דל גארדה היפהפייה במיוחד בלילה.

North Italy from Liron
האלפקות 🙂
Powered by GetYourGuide
יום שישי

התחלנו את היום בלימונה, שהיא סטייל יוון קצת לדעתנו. אנחנו אהבנו אבל לקחת בחשבון שמאוד חם שם. משם המשכנו למלון שלנו ולא עשינו יותר מדי עד שבת. ישנו במלון Aquila D'Oro, מלון חמוד במרחק הליכה מחב"ד, עם בריכה קטנה ואנשים אדיבים במיוחד.

יום ראשון

ביקרנו בפארק המים קנבה, היה קצת תורים אבל זה יום ראשון אז לקחנו את זה בחשבון. סה"כ אחלה פארק מים עם מגלשות לכל הרמות. עצרנו בדרך בקניון elnos, קניון רגיל עם פריימארק. ישנו בברגמו.

יום שני

ברגמו ממש מקסימה, בבוקר טיילנו בעיר עלית שלה, יש שם מדרחוב עם חנויות, לא עמוס ואווירה טובה. משם המשכנו למילאנו, ביקרנו בדואומו המרהיב ויצאנו בערב לבר חמוד. ישנו במלון דה וינצ'י, חיפשנו מקום זול והיינו ממש מופתעים לטובה. הוא לא במרכז, אבל לנו זה היה בסדר והחדר היה גדול ונוח. לגבי ה-ZTL, קשה מאוד לא להיכנס אליו, למדנו להחנות את הרכב מחוץ למטרו הקרוב ולנסוע למרכז מילאנו בתחבורה ציבורית. גם החניות במילאנו מסובכות, כחול זה עם תשלום וכתום זה לתושבי האזור.

יום שלישי

חזרנו למרכז מילאנו ועשינו קניות, כל החנויות בסיילים אז יצא טוב. תכננו לנסוע לקומו אבל בסוף נסענו לנאבילי, מקום מהמם עם המון בתי קפה ואווירה טובה. בילינו שם שעתיים וחצי בלי לשים לב.

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!