חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

אמנם עבר כבר כחודש וחצי מאז שחזרנו אבל עכשיו מתפנה לכתיבת פוסט סיכום חופשה.
טסנו על חופשת שבועות, 6 לילות רק בגארדה (לילה אחרון קרוב למילאנו) בהרכב של זוג+ ילד בן 8.
לאחר הזזה ואז ביטול של טיסות איזיג'ט שהוזמנו עוד בקיץ 23 הזמנו טיסות כמעט באותן שעות באלעל שעלו פי 3 במחיר. הטיסה הלוך התעכבה בכשעתיים, החזור יצאה בזמן. המטוסים ישנים, צפופים, האוכל, כריך ומים, סביר והשירות ככה ככה. אבל הם אלו שטסים אז לא היו הרבה ברירות.
שכרנו רכב במג'ורה דרך אופרן, הכל הלך חלק ויחסית מהר.
בגלל העיכוב בהמראה נחתנו לקראת שבע בערב וככה הגענו למלון שלנו, אחרי כמה עצירות התרעננות בדרך, רק ב23:00 בלילה.
המלון: Hotel le Torri del Garda לא על חוף האגם, אלא מעל לעיירה טורי דל בנקו, בצד המזרחי של האגם. מדובר בריזורט קטן ומקסמים, יש מדשאות, בריכה חיצונית, בריכה פנימית, מועדון ילדים עם מדריכים חמודים, חדרים מרווחים עם מטבחון וכמובן ארוחת בוקר. יש פעילויות לילדים ולכל המשפחה אחה"צ ובערב, הילד מאוד נהנה מזה. אנחנו רצינו חופשה שתשלב טיולים, אטרקציות וגם בטן-גב ומנוחה וזה בדיוק התאים.
החסרונות- הדרך למלון היא בעליה עם פיתולים חדים, לעשות את זה פעם ראשונה בלילה אחרי יום ארוך היה מלחיץ, אחרי זה לא נורא. האוכל בחדר האוכל, גם בבוקר וגם בארוחת הערב היה מאכזב, לי המזרון היה קשה (לבעלי היה בסדר אז כנראה עניין של טעם). אבל באופן כללי מאוד מתאים למשפחות, בעיקר אם מתכננים גם מנוחה ולא להיות בטיולים כל היום.
יום 1, יום שבת- נסענו למלצ'זינה, קצת התברברנו עם חניה ותשלום, אבל לאחר מכן היה בסדר. העיירה מקסימה, היו המון אנשים, חם וצפוף (מניחה גם בגלל שזה יום שוק). לקחנו מעבורת ללימונה, הסתובבנו קצת, אכלנו גלידה ושתינו קוקטייל, היה מקסים. חזרנו לארוחת צהריים במלצ'זינה.
משם חזרנו למלון למנוחה, בריכה, ובילוי במתקנים. לארוחת ערב ירדנו לטורי דל-בנקו, ישבנו בטיילת באיזו מלכודת תיירים, כולן דומות, האוכל לא משהו אבל האווירה היתה נעימה.
יום 2, יום ראשון- עלינו לאגם טנו, מה שלא סיפרו לנו גם בדלפק המידע זה שבגלל גשמים האגם מוצף, אין ממש חופים וההליכה סביב האגם היא טרק בוצי. אחרי כמה עשרות מטרים החלטנו שלא בשבילנו, הסתובבנו וחזרנו חזרה. זה היה מאוד מבאס.
הסתובבנו קצת בריבה דל-גרדה, אכלנו גלידה מצוינת ב Bar Gelateria Flora, נסענו לסופר של ממתקים (ביקור ממש נחמד עם ילדים ובכלל) IperPoli Arco ואז חזרנו שוב למלון למנוחה. זה היה יום קצת מבאס.
יום 3, יום שני- גרדלנד! האמת שאני הייתי מופתעת לטובה, לא ידעתי כמה המתקנים יתאימו לילד החששן ולי (העוד יותר חששנית), פחדתי מהחום והתורים. אבל היה מעולה! עוד לא היה חם מידי, התורים היו סבירים (הכי ארוך לג'ומנג'י 35 דק'), הפארק ענק, מתוחזק להפליא, נח ונעים. היינו שם מהפתיחה ועד הסגירה ונשארנו עם טעם של עוד.
בערב הלכנו למסעדה הכי קרובה למלון שמצאנו מפאת העייפות Osteria la Cantina, מה שתברר כהימור מוצלח. הכינו לילד מנה לפי בקשתו, היה טעי ונעים ומצאנו ממש לידה נק' תצפית מקסימה לאגם.
יום 4, יום שלישי- נסענו לאקווריום שהיה משולב בכרטיס של גרדלנד, מיותר לחלוטין, לא ברור למה אבל תור הזוי בכניסה, המקום די עלוב, סיימנו בפחות משעה. מתאים רק לקטנטנים לדעתי. המשכנו משם לקניון בורונה לקצת קניות, היה מוצלח וכיף ומשם חזרנו לערב אחרון במלון.
יום 5, יום רביעי- עשינו בוקר איטי במלון ויצאנו לכיוון מילאנו. נכנסו לפארק המים Acquaworld שהתאים למזג האוויר הסגרירי שהיה כיוון שיש לו חלק גדול מקורה. זה פארק מאוד לא תיירותי, היה נראה שאנחנו התיירים היחידים וגם אחד המצילים ששוחחנו איתו התפלא איך הגענו לשם. בהתחלה היה מאוד רועש בגלל כמה קבוצות של ילדים ונוער ואחר כך השתפר. המקום עצמו מאוד נחמד עם אזורים שמתאימים לכל הגילאים. צריך לשים לב שאסור להכניס אוכל, רק לקנות בפנים והמלתחות משותפות גברים-נשים (יש גם תאים עם פרטיות). הילד והאבא נהנו מהמגלשות, אני נהניתי באזור הוולנס למבוגרים בלבד.
את הלילה האחרון העברנו במלון UNAHOTELS Malpensa כדי להיות קרובים יותר לשדה התעופה לטיסה למחרת. מלון סבבה, חדר מרווח מאוד, צוות מקסים שעזר לנו וארוחת בוקר טעימה. היינו די סחוטים אחרי הנסיעה ופארק המים אבל רצינו בכל זאת מסעדה איטלקית נחמדה לסיום, דרך גוגל מאפס הגענו לLa Bottega Del Gusto הצוות בקושי ידע אנגלית, אבל היו מקסימים, סידרו לי כוס יין למרות שבעיקרון מוכרים בבקבוקים, הכינו לילד פיצה בצורת לב ולבקשתו גם הוסיפו גלידה לעוגה. היה סיום כיפי ומתוק.

לינק לפוסט המקורי בקבוצת המטיליים שלנו לצפון איטליה >>

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!