חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

ונציה, עיר התעלות הרומנטית, היא לא רק פנינה ארכיטקטונית והיסטורית אלא גם יעד קולינרי מרתק. בין הסמטאות הציוריות והגשרים העתיקים מסתתרות מסעדות מובחרות המציעות חוויה קולינרית יוצאת דופן. השילוב בין חומרי גלם טריים מהים והיבשה, שפים מוכשרים ויצירתיים, ואווירה קסומה יוצר חוויה בלתי נשכחת לחובבי האוכל.

סיור אוכל רחוב עם מדריך מקומי + טעימות

חוויה קולינרית שאסור לפספס!

ונציה מסע קולינרי בין תעלות וטעמים

ונציה, עיר התעלות הציורית, היא לא רק פנינה ארכיטקטונית והיסטורית, אלא גם יעד קולינרי מרתק. המטבח הוונציאני, המושפע מהים האדריאטי ומהיבשה הסובבת, מציע חוויה קולינרית ייחודית, עשירה בטעמים וניחוחות.

חוויה קולינרית מעבר לאוכל

במסעדות ברמה גבוהה בונציה, החוויה הקולינרית היא הרבה יותר מסתם אוכל. זהו שילוב של אווירה, שירות, עיצוב וטעמים, היוצרים יחד חוויה בלתי נשכחת. הצוות במסעדות אלו מקצועי ואדיב, ומספק שירות אישי ואיכותי לכל סועד. העיצוב של המסעדות, בין אם מודרני ומינימליסטי או קלאסי ואלגנטי, תורם לאווירה המיוחדת.

ונציה מציעה מגוון רחב של מסעדות ברמה גבוהה, שיספקו חוויה קולינרית בלתי נשכחת לכל חובב אוכל. בין אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית במסעדה זכת כוכבי מישלן, ארוחה רומנטית עם נוף לתעלות, או אווירה אינטימית ומיוחדת, בונציה תמצאו את המסעדה המושלמת עבורכם.

Powered by GetYourGuide

פירות ים טריים ושפע

ונציה, השוכנת על לגונת ונציה, מתהדרת בשפע של פירות ים טריים. ממסעדות יוקרה ועד דוכני אוכל רחוב, תוכלו למצוא מגוון מנות המבוססות על שלל הים. דגים טריים כמו ברבוניות, סול ודניס, צדפות, סרטנים ושרימפס הם רק חלק מהמרכיבים המככבים במטבח הוונציאני.

  • "Fritto Misto": מנה פופולרית של פירות ים מטוגנים, הכוללת קלמרי, שרימפס ודגים קטנים, מוגשת בדרך כלל עם לימון ופולנטה.
  • "Sarde in Saor": סרדינים מטוגנים המושרים בחומץ, בצל וצימוקים, מנה קלאסית ונציאנית עם טעם מתוק-חמצמץ ייחודי.

ריזוטו שחור ופסטה טרייה

המטבח הוונציאני מציע גם מבחר עשיר של פסטות טריות וריזוטו. הריזוטו השחור, המבושל עם דיו של דיונון, הוא מנה אייקונית של העיר, בעלת טעם עדין של ים ומראה דרמטי. בנוסף, תוכלו למצוא מגוון פסטות טריות, כמו רביולי במילוי דלעת או פסטה עם פירות ים, המוגשות עם רטבים עשירים ומגוונים.

צ'יקטי ובקארי

ה"צ'יקטי" הם התשובה הוונציאנית לטאפאס הספרדי. מדובר במנות קטנות ומגוונות, כמו קרוקטים, ברוסקטה עם פירות ים, כדורי בשר או זיתים ממולאים, המוגשות בברים ובמסעדות ברחבי העיר. ה"בקארי" הם בתי מרזח מסורתיים, בהם תוכלו ליהנות מצ'יקטי לצד כוס יין משובח או קוקטייל אפרול שפריץ מרענן, המשקה האהוב על המקומיים.

גלידה איטלקית וקינוחים

אי אפשר לדבר על הקולינריה האיטלקית בלי להזכיר את הגלידה. בונציה תוכלו למצוא גלידריות רבות המציעות מבחר טעמים עשיר, מגלידות שמנת קלאסיות ועד לסורבה פירות מרענן. בנוסף, תוכלו ליהנות ממגוון קינוחים ונציאניים מסורתיים, כמו ה"טירמיסו" העשיר וה"פנה קוטה" העדינה. אל תשכחו לנסות גם את ה" Frittelle", סופגניות ונציאניות קטנות וטעימות, במיוחד בפסטיבל הקרנבל.

Powered by GetYourGuide

ונציה מסעדות ברמה עולמית

ונציה מציעה מגוון רחב של מסעדות, החל ממסעדות יוקרה זוכות כוכבי מישלן המציעות תפריטי טעימות חדשניים ועד טרטוריות משפחתיות אותנטיות בהן תוכלו ליהנות מאווירה חמה ומנות ביתיות. תוכלו למצוא מסעדות המתמחות במטבח הוונציאני המסורתי, לצד מסעדות המציעות פרשנות מודרנית למנות הקלאסיות, תוך שימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים.

חוויה קולינרית בלתי נשכחת

ונציה היא יעד קולינרי מרתק, המציע חוויה בלתי נשכחת לחובבי האוכל. בין אם אתם מחפשים מסעדת יוקרה לארוחה רומנטית על שפת התעלה או טרטוריה מקומית לארוחה אותנטית בין הסמטאות הציוריות, בונציה תמצאו את מבוקשכם. הקולינריה הוונציאנית, המשלבת טעמים מהים ומהיבשה, היא חגיגה אמיתית לחושים.

בנוסף, אל תחמיצו את ההזדמנות לשוטט בשווקים המקומיים, כמו שוק ריאלטו התוסס, שם תוכלו למצוא תוצרת טרייה, גבינות מקומיות, נקניקים ויינות משובחים. נציה היא עיר שבה האוכל הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות וההיסטוריה, והמסע הקולינרי בה הוא חוויה שתלווה אתכם זמן רב לאחר שתעזבו את העיר הקסומה הזו.

Trattoria al Gatto Nero

קסם איטלקי ברחובות ונציה

Trattoria al Gatto Nero שוכנת באי בוראנו הקסום בוונציה, ומציעה חווית אוכל איטלקי אותנטי ובלתי נשכחת. המסעדה, הממוקמת באחת הסמטאות הציוריות של האי, מביאה את הטעמים המסורתיים של איטליה עם נגיעות אישיות. העיצוב הפנימי שובה לב עם עץ טבעי ורהיטים נוחים, המספקים תחושת חמימות ואירוח אישי. בעלת המקום דואגת לשמור על התפריט עם מנות שנעשו בעבודת יד בעזרת חומרי גלם טריים מהאזור.

למה לצפות: חוויה קולינרית אותנטית, שירות חם וידידותי, ואווירה אינטימית. תוכל לצפות למנות איטלקיות קלאסיות אשר מבוצעות בצורה יוצאת דופן.

Trattoria al Gatto Nero
Trattoria al Gatto Nero

המלצות מהתפריט: מומלץ לנסות את מנת הראגו עם פסטה טרייה, ואת מנת הדגים הטריים שנבחרים באותו היום. כמו כן, הקינוחים הם סיום מתוק ומושלם לארוחה.

כתובת ושעות פעילות: Calle San Mauro, 307, 30142 Venezia VE, Italy. 

שעות פעילות: כל יום בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

Ristorante Glam

חווית גורמה מודרנית

Ristorante Glam, בהובלת השף אנטוניו צ'נדרא, מציעה חווית גורמה ייחודית בוונציה. המסעדה ממוקמת בתוך Palazzo Venart היפה, והיא מביאה שילוב בין מסורת לחדשנות עם תפריט גורמה יוצא דופן. עיצוב המקום הוא מודרני ואלגנטי, עם תקרה גבוהה וקירות מעוטרים באומנות. כל מנה מוקפדת ומעוצבת בצורה אמנותית, עם תשומת לב רבה לפרטים.

למה לצפות: חווית אוכל ברמה גבוהה עם מנות יצירתיות ומעוררות תיאבון. השירות מקצועי ומסביר פנים, והאווירה יוקרתית ומרגיעה.

Ristorante Glam
Ristorante Glam

המלצות מהתפריט: מומלץ לנסות את מנת הסטייק עם רוטב הטרפלה ואת הקינוח המיוחד של המסעדה – קינוח שוקולד מריר עם פירות יער.

כתובת ושעות פעילות: Palazzo Venart, Sestiere Santa Croce, 1961, 30135 Venezia VE, Italy. 

שעות פעילות: שלישי-שבת בין השעות 19:30-22:30.

Powered by GetYourGuide

La Zucca

אוכל נהדר באווירה נינוחה

La Zucca היא מסעדה פופולרית בוונציה הידועה במאכלים מקומיים ומנות צמחוניות. המסעדה ממוקמת בסמטה ציורית ומזמינה את האורחים להתרווח וליהנות מאוכל איכותי באווירה נינוחה וידידותית. העיצוב הפנימי הוא שילוב של פשוטות ואלגנטיות, עם שולחנות עץ ומנורות חמות המוסיפות לאווירה ביתית.

למה לצפות: חוויה קולינרית טעימה ומגוונת עם דגש על תפריט עונתי. השירות מקצועי ומסביר פנים, והאווירה היא חמה ומזמינה.

כתובת ושעות פעילות: Santa Croce, 1762, 30135 Venezia VE, Italy. 

שעות פעילות: שני-שבת בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

La Zucca
La Zucca

המלצות מהתפריט: כדאי לנסות את מנת הקארי עם ירקות עונתיים ואת פאי הדלעת המפורסם של המסעדה, שהוא קינוח שמבוסס על מתכונים מסורתיים.

 

Orient Experience

המסע לעולם הערים המזרחיות

Orient Experience מציעה חווית אוכל מזרחית בואנציה, עם מנות אותנטיות מהעולם הערבי והים התיכון. המסעדה, אשר מעוצבת באלגנטיות עם נגיעות אקזוטיות, מציעה אווירה חמימה ומזמינה שמספקת חוויה קולינרית ייחודית. התפריט כולל מגוון מנות טאפאס ועיקריות, המוכנות עם תבלינים ועשבי תיבול טריים.

למה לצפות: אוכל מזרחי איכותי, עם דגש על טעמים עשירים ומגוון מנות מסורתיות. השירות אדיב ומקצועי, והאווירה מתאימה לארוחות משפחתיות או רומנטיות.

Orient Experience
Orient Experience

המלצות מהתפריט: מומלץ לנסות את מנת הממולאים ואת החומוס עם פיתות טריות, שמביאים את הטעמים האותנטיים של המזרח התיכון.

כתובת ושעות פעילות: Via Giuseppe Mazzini, 19, 30123 Venezia VE, Italy. שעות פעילות: שלישי-ראשון בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

Powered by GetYourGuide

Ristorante Quadri

סגנון יוקרתי ואוכל משובח

Ristorante Quadri היא מסעדה מפוארת ממוקמת בכיכר סן מרקו בוונציה, אחת מהכיכרות הידועות בעולם. המסעדה מציעה אוכל יוקרתי עם תפריט מגוון, בשילוב עם נופים מרהיבים של הכיכר. העיצוב הפנימי הוא אלגנטי ומרשים, ומשלב בין סגנון קלאסי לעכשווי.

למה לצפות: חווית אוכל יוקרתית עם שירות מקצועי, תפריט עשיר ונוף מהמם של העיר. מקום אידיאלי לארוחות חגיגיות ואירועים מיוחדים.

Ristorante Quadri
Ristorante Quadri

המלצות מהתפריט: כדאי לנסות את מנת הסרדינים עם תוספות מיוחדות ואת המנה העיקרית של פילה בקר ברוטב פטריות, אשר מציעות שילוב מצוין של טעמים ומרקמים.

כתובת ושעות פעילות: Piazza San Marco, 121, 30124 Venezia VE, Italy. שעות פעילות: כל יום בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-22:30.

Antiche Carampane

מסעדה עם טעמים מקומיים מסורתיים

Antiche Carampane היא מסעדה משפחתית מסורתית בוונציה, הידועה בטעמים האותנטיים שלה ובאוכל המסורתי. המסעדה שוכנת בסמטאות ציוריות ומציעה מנות עם מתכונים ששומרים על המסורת המקומית, תוך שמירה על איכות וחומרי גלם טריים.

למה לצפות: אוכל מקומי אותנטי, שירות אישי וחם, ואווירה ביתית ונינוחה. מקום אידיאלי לחוויה קולינרית כפרית בלב העיר הגדולה.

Antiche Carampane
Antiche Carampane

המלצות מהתפריט: מומלץ לנסות את מנת הראגו של וונציה עם פסטה ואת מנת הדגים המטוגנים, שהם שני פריטים מאוד פופולריים בתפריט.

כתובת ושעות פעילות: San Polo, 1911, 30125 Venezia VE, Italy. שעות פעילות: שלישי-שבת בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

Powered by GetYourGuide

Taverna La Fenice

טעמים קלאסיים עם נגיעה מודרנית

Taverna La Fenice מציעה חווית אוכל איטלקי עם טעמים קלאסיים בעיצוב מסורתי ואווירה חמימה. המסעדה ממוקמת ברחוב הסמוך לתיאטרון הפניצ'ה, ונותנת תחושת רומנטית וביתית. תפריט המסעדה מציע מנות איטלקיות מסורתיות, תוך שמירה על חדשנות ושדרוגים מודרניים.

למה לצפות: אוכל איטלקי קלאסי עם נגיעות מודרניות, שירות מקצועי ואווירה נינוחה ורגועה. המקום אידיאלי לארוחות ערב רומנטיות או משפחתיות.

המלצות מהתפריט: כדאי לנסות את מנת הלזניה הביתית ואת הקינוח עם מסקרפונה ופירות יער, שהם שניים מהקינוחים הפופולריים בתפריט.

Taverna La Fenice
Taverna La Fenice

כתובת ושעות פעילות: Calle della Fenice, 1939, 30124 Venezia VE, Italy. 

שעות פעילות: שלישי-ראשון בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

Al Covo

המסעדה עם שילוב של טעמים ים-תיכוניים

Al Covo, מסעדת דגל בוונציה, מביאה את הטעמים של המטבח הים-תיכוני למרכז העיר עם מנות טריות ומעוררות תיאבון. המסעדה מציעה אווירה נינוחה עם עיצוב פשוט אך ייחודי, שמשלים את חווית האוכל בצורה מושלמת. את המנות מכינים בעבודת יד תוך דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, מה שמבטיח טעמים עשירים ואותנטיים.

למה לצפות: אוכל ים-תיכוני איכותי עם דגש על טריות וטעמים מסורתיים. השירות אדיב ומקצועי, והאווירה היא משפחתית ונעימה, מתאימה לארוחות יומיומיות וגם לחגיגות מיוחדות.

Al Covo
Al Covo

המלצות מהתפריט: כדאי לנסות את מנת הדגים הטריים, המוכנים עם תוספות עונתיות, ואת סלט הטאבולה הטרי שמביא את כל הטעמים של המטבח הים-תיכוני לכדי מנת פתיחה מושלמת.

כתובת ושעות פעילות: Calle della Madonna, 2009, 30125 Venezia VE, Italy. שעות פעילות: שלישי-שבת בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

Terrazza Danieli

ארוחה עם נוף עוצר נשימה

Terrazza Danieli, חלק מהמלון המפואר Danieli, מציעה חווית אוכל עם נוף עוצר נשימה של כיכר סן מרקו ושל הים האדריאטי. המסעדה הידועה בשירותה האיכותי והמתקנים המפנקים שלה, מציעה תפריט מגוון עם מנות גורמה אותנטיות. העיצוב הפנימי של המסעדה הוא יוקרתי ומעוצב בקווים קלאסיים, אשר משתלבים עם הנוף המהמם הנשקף מהמרפסת.

למה לצפות: אוכל יוקרתי עם נופים מרהיבים של העיר, שירות ברמה גבוהה ואווירה מתוחכמת. המקום מתאים במיוחד לארוחות חגיגיות ורומנטיות, עם הדגש על איכות וחוויה כוללת.

Terrazza Danieli
Terrazza Danieli

המלצות מהתפריט: מומלץ לנסות את מנת הדג עם ירקות על האש, ואת קינוח הפרלינים שוקולד, שמציע חוויה מתוקה ומפנקת לסיום הארוחה.

כתובת ושעות פעילות: Riva degli Schiavoni, 4196, 30122 Venezia VE, Italy. שעות פעילות: כל יום בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-22:30.

Powered by GetYourGuide

Enoteca Al Volto

חווית יין ואוכל נהדרת

Enoteca Al Volto היא מסעדת יין מסורתית הממוקמת בלב וונציה. המסעדה מתמחה במתן חווית אוכל ויין בלתי נשכחת, עם מבחר רחב של יינות איכותיים לצד מנות קטנות ומעוררות תיאבון. המקום מעוצב בצורה אינטימית ונעימה, עם דגש על נוחות והנאה מהאוכל ומהיין.

למה לצפות: חווית אוכל עם דגש על יין איכותי ומנות קטנות טעימות, שירות אישי ואווירה אינטימית. אידיאלי לארוחות קלות ומפגשים חברתיים.

המלצות מהתפריט: כדאי לנסות את הלוח של גבינות ויינות מקומיים, ואת המנות הקטנות כמו פלטות אנטיפסטי שהן טעימות ומגוונות.

Enoteca Al Volto
Enoteca Al Volto

כתובת ושעות פעילות: Calle dei Fabbri, 4685, 30124 Venezia VE, Italy. 

שעות פעילות: שני-שבת בין השעות 12:00-15:00 ו-19:00-23:00.

סיור אוכל רחוב עם מדריך מקומי + טעימות

חוויה קולינרית שאסור לפספס!

מה חובה לאכול במסעדות בוונציה? יש מסעדות בינלאומיות? כל מה שרציתם לשאול על מסעדות מובחרות בוונציה

בוונציה ניתן למצוא שפע של מסעדות ברמה גבוהה שמציעות חוויות קולינריות יוצאות דופן. העיר, שנחשבת לאחת מהפנינות של איטליה, שומרת על מסורת ארוכה של אומנות בישול, והמסעדות בה מקפידות לשמר את המסורת תוך שילוב חדשנות מודרנית במנות שהן מגישות. במסעדות היוקרתיות של ונציה, תמצאו מטבחים שמצטיינים בהכנת מאכלים מחומרי גלם מקומיים וטריים, במיוחד דגים ופירות ים שנשלפים מהים האדריאטי. האוכל בונציה מאופיין בטעמים מורכבים ומעוררי השראה, ושפים מובילים משלבים השפעות ים-תיכוניות ומזרחיות יחד עם מרכיבים מסורתיים. התוצאה היא מנות עילית בעלות פרזנטציה מוקפדת וטעמים עשירים. האווירה במסעדות היוקרתיות בוונציה היא לרוב אלגנטית ומוקפדת, עם עיצוב שמחבר בין היסטוריה למודרניות. רבות מהמסעדות ממוקמות במבנים היסטוריים המשקיפים על התעלות או הכיכרות המפורסמות, מה שמוסיף לתחושת החגיגיות והיוקרה של הארוחה. המסעדות מציעות תפריטים מגוונים עם מנות ייחודיות לכל עונה, תוך הקפדה על התאמת היינות המקומיים למנות המוגשות, מה שמוסיף לעומק החוויה הקולינרית.

בוונציה יש מגוון רחב של סוגי מסעדות, המציעות חוויות קולינריות שונות המותאמות לטעמים והעדפות מגוונים: מסעדות מסורתיות (Osteria ו-Trattoria): אלו הן מסעדות שמגישות אוכל איטלקי מסורתי, עם דגש על מנות מקומיות ואותנטיות. המסעדות הללו מציעות מנות כמו פסטה טרייה, ריזוטו, ופולנטה לצד מנות דגים ופירות ים טריים. האווירה היא בדרך כלל ביתית ואינטימית, עם עיצוב פשוט שמדגיש את הנוחות והחמימות. מסעדות יוקרה: בוונציה תמצאו גם מסעדות יוקרתיות המציעות מטבח עילי. מסעדות אלו מתאפיינות בעיצוב אלגנטי, תפריטים מתוחכמים ושירות ברמה גבוהה. הן מגישות מנות שף עם דגש על חומרי גלם איכותיים והכנה יצירתית. אלו הן המסעדות שמתאימות לארוחות חגיגיות ורומנטיות. מסעדות פירות ים (Pescheria): בוונציה, עיר מוקפת מים, יש שפע של מסעדות המתמחות בפירות ים. כאן תמצאו מנות כמו ספגטי עם צדפות, קלמרי מטוגן, וסרטנים שנמשים ישירות מהים האדריאטי. מסעדות אלו מציעות מנות טריות ומגוונות, עם דגש על הטעמים הטבעיים של הים.

בוונציה יש מספר מנות מקומיות שנחשבות חובה לטעום במהלך ביקור במסעדות בעיר. הנה כמה מהמנות הפופולריות והמיוחדות ביותר: Sarde in Saor: מנה מסורתית של סרדינים במרינדה. הדגים מטוגנים קלות ואז מושרים בתערובת של חומץ, בצל, צימוקים וצנוברים. המנה הזו היא אחת מהקלאסיקות של המטבח הוונציאני ומבטאת את השילוב המיוחד של טעמים מתוקים וחמצמצים. Baccalà Mantecato: קרם דג בקלה מיובש, אשר מופחת למרקם חלק ומוגש על גבי פולנטה או לחם קלוי. זוהי מנה נפוצה מאוד בוונציה, עם טעמים עשירים של דג הבקלה המעורבים בשמן זית ואפשר למצוא אותה בהרבה מסעדות מקומיות. Risotto al Nero di Seppia: ריזוטו מוגש עם דיו דיונון שחור, המעניק לו את צבעו השחור העמוק וטעם ייחודי של הים. מנה זו היא אחת מהמובילות במטבח הוונציאני, ומשלבת טעמים עזים ומליחות נעימה. Bigoli in Salsa: פסטה עבה וקצרה שמוגשת עם רוטב עשוי מבצל וסרדינים. זוהי מנה פשוטה אך טעימה, המסמלת את החיבור בין המרכיבים הים-תיכוניים והאיטלקיים המסורתיים.

כן, בוונציה ניתן למצוא מסעדות שמתאימות לכל תקציב, מה שהופך את העיר ליעד נגיש מבחינת קולינריה לכל מבקר, ללא קשר לתקציבו. מסעדות יוקרה: בוונציה ישנן מסעדות יוקרתיות רבות המציעות חוויות קולינריות מפוארות עם מטבח עילי, שירות מעולה ועיצוב אלגנטי. מסעדות אלו מתאימות למי שמחפש ארוחות מפוארות וחגיגיות, עם תפריטים הכוללים מנות דגל מקומיות ויינות משובחים. עם זאת, האוכל והאווירה במסעדות אלו מגיעים במחירים גבוהים יותר. מסעדות מסורתיות (Trattoria ו-Osteria): מסעדות אלו מציעות מנות מקומיות ואותנטיות במחירים נוחים יותר. הן מתאימות לארוחות משפחתיות או לארוחות רומנטיות פשוטות. האוכל במסעדות אלו הוא בדרך כלל טרי, טעים ועם אווירה ביתית ונעימה. ביסטרו ובתי קפה: אם אתם מחפשים משהו קליל יותר, ונציה מציעה מגוון רחב של ביסטרו ובתי קפה המגישים ארוחות קלות כמו פסטות, סלטים וכריכים. אלו מקומות מצוינים למי שרוצה ליהנות מארוחה טובה במחיר נגיש, תוך כדי הפסקה מרגיעה בעיר.

אטרקציות מומלצות בוונציה

Powered by GetYourGuide

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן