חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון מסלול טיול לצפון איטליה? השאירו פרטים 👇

היי נעזרתי הרבה בקבוצה אז אשמח לשתף כמה המלצות שלנו+מסלול לבאים בתור 🙂
טיול של זוג בני 30:
יום א: נחיתה בבוקר בשדה תעופה מרקו פולו בונציה-השכרת רכב, נסיעה ישירות לריבה דל גארדה.
ריבה דל גארדה: הגעה בצהריים למלון hotel royal, ממליצה! ארוחת בוקר הכי טובה שאכלנו בכל הטיול, ממש מגוונת וטעימה, מיקום טוב של המלון, יש ספא חינמי במלון סמוך (כניסה חופשית למתארחים ב hotel royal)
מסעדה מומלצת בריבה דל גארדה SUD (בעיקר פיצות שוות אבל לא רק)
גלידריה מומלצת FLORA
הסתובבות בטיילת המאוד יפה וכ'ו
יום ב' שייט של 30 דק בערך ללימונה, כמה שעות שם, ארוחת צהריים וחזרה לריבה דל גארדה. עוד הסתובבות בעירייה, קצת ספא של המלון, בערב פיקניק על ספת האגם.
יום ג' יציאה בבוקר למפלי ורונה-בערך עשר דק נסיעה מריבה דל גארדה. סך הכל חמוד, עולה 7 יורו לאדם, אם לחוצים בזמן אפשר לוותר, נרטבים הרבה מהמפלים אז מומלץ להביא מעילי גשם/מטריה/ ניילון כזה שקונים שם בכניסה או מראש.. אין מה לעשות שם יותר מ 30-45 דק..
משם המשכנו לאּגם טנו, מומלץ מאוד מאוד! לא לפספס!
משם המשכנו עוד 45 דק' נסיעה בערך למולבנו, עיירה חובה!! אהבתי מאוד, ממליצה לעלות ברכבל התצפית יפה מעל העירייה, להסתובב ליד האגם, לעשות פיקניק, ולישון שם.
יום ד' יציאה לכיוון אורטיזיי, יחסית יקר שם, רוב המלונות בעלייה אז ללכת ברגל פחות נחמד שם, עלינו לסשדה וטיילנו למעלה איזה שעתיים- מאוד יפה שם אבל לא זול (45 יורו לאדם אם אני זוכרת נכון) חשוב לעלות ביום של ראות טובה ולהתלבש חם.
יום ה'- עלינו ברכב למעבר סלה (יש מסלולים אבל היה גשום אז ויתרנו) משם המשכנו למסלול יפה שהגענו אליו בטעות כ 15 דק מאורטיזיי, מקום נמוך אז היה אפשר לטייל למרות הגשם (עם מטריות ומעילי גשם)
יום ו תכננו לעשות את המסלול אדולף מונקל שקיבלנו עליו הרבה המלצות, היינו קצת מצוננים אז החלטנו לוותר כי הוא יחסית ארוך, במקום זה נסענו לכיוון סנתה מדלנה טיול יפה מאוד באזור שם
יום שבת נסיעה לאגם בראייס-
מושלם שם, חובה להזמין חניה מראש. משם המשכנו לאגם פחות מוכר אבל מאוד יפה במרחק 20 דק' בלבד מבראייס- אגם דוביאקו ישנו בעירייה קצת דרומית לקורטינה
יום ראשון תכננו לעשות את המסלול לאגם סוראפיס, בגלל הצינון שלנו נאלצנו לוותר, במקום זה נסענו לקורטינה, עירייה חמודה, מזכירה קצת את אורטיזיי, יקרה מאוד בעיקר הלינה טיילנו קצת בעירייה ובאזור נסענו משם כמעט שעה בדרך מאוד יפה למלון אולי הכי טוב בכל הטיול וזול בטירוף! סביבות ה 330 שקל ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר מעולה! וכולל את המס תיירים!! המלון נקרא chalet cridola dolmiti experience, המיקום שלו לא כזה אטרקטיבי אבל הדרך אליו מאוד יפה והוא קירב אותנו לונציה, בנוסף יש בקרבתו אגם מהמם ולא מוכר בצבע טורקיז ממש מיוחד! שנקרא Santa Caterina
יום שני נסיעה לונציה, החזרת רכב, ניתן להגיע לעיר בכמה דרכים, לקחנו מעבורת, לא ממש ממליצה, בדיעבד היה עדיף אוטובוס כנראה
יום שלישי שייט לבוראנו– אי ליד ונציה, צבועי ויפה, אבל לא בהכרח שווה את הנסיעה והכסף.. חוץ מצלם כמה תמונות אין ממש מה לעשות שם, מיצינו אחרי פחות משעה וחזרנו לונציה.. ישנו במלון לא מומלץ!!! מיקום טוב אבל כל השאר היה גרוע מאוד locanda heroin
ונציה יפה מאוד אבל גם צפופה, חם בה ותתכוננו להרבה צעדים כי יש הרבה גשרים קטנים וסמטאות שהולכים לאיבוד בהן, אהבנו אותה אבל לא חושבת שיש מה לעשות שם יותר מיום וחצי-יומיים גג.
תהנו, תזרמו, ואל תתבאסו אם התוכניות ישתנו קצת בגלל מזג האוויר או סיבות אחרות הכל יפה שם 😊

לחזור למשהו ספציפי?

סיורים ופעילויות באיזור אגם גארדה

סיורים ופעילויות בדולומיטים

חוויה באיטליה מתחילה כאן

error: Content is protected !!
דילוג לתוכן